Pagina's

vrijdag 23 mei 2014

Dit en dat, en oja, ik ben door!

Yeeeeeeeeeeeehaw! De derde ronde van Sew It Up, daar zit ik ook bij! Thanks voor het stemmen allemaal! Was best zenuwachtig voor de uitslag. Vond mijn stof erg gaaf en het ontwerp ook, maar als ik wat meer tijd had gehad, had ik nog wel wat dingetjes qua uitvoering wat bijgeschaafd. Ben superblij door te gaan :)

Heb deze week niet alléén maar bezig geweest met de volgende opdracht - die ik a.s. zaterdag moet inleveren en jullie vanaf maandag weer op mogen stemmen - heb ook nog flink van het weer en de tuin kunnen genieten. Lekker fietstochtje met vriendlief en voor de allereerste keer thuis met z'n tweetjes gebarbecued. Dat móést vastgelegd worden dus. Rara wat van wie was :P
(Yep, ik ben veganist, maar ook dan zijn er alsnog genoeg bbq-opties)

De pioenrozen in de tuin zijn al bijna weer uitgebloeid onderhand, de foto maakte ik toen de eerste net uitgekomen was.
En de nieuw geplante appelboom en magnolia groeien al gestaag.
En naast van het weer genieten verder ook niet stil gezeten. Met schoonzuslief outfitfoto's voor de derde opdracht gemaakt, leukleukleuk. En donderdagavond Stijlloze Stemmenteller geweest bij het stembureau in te buurt. Was initiatief van GeenStijl.nl als reactie op het verbod de uitslag vóór zondag bekend te maken. Dan pas stemt de rest van Europa namelijk. Maarrr, de uitslag moet volgens de Grondwet per stembureau door de stembureauvoorzitter voorgelezen worden en daar mag iedereen bij zijn. Een openbare zaak dus. Bij 1278 bureaus (15% van het totaal) waren Stijllozen aanwezig en gaven hun uitslagen door, zodat GeenStijl een goede schattingsuitslag kon geven.

Dus zo kom ik mijn dagen wel door! Maar het meeste van de vrije tijd wordt alsnog in bijzijn van Berta de Naaimachine doorgebracht. Getuige deze chaos - een oefenpatroon uitproberen voor de vierde opdracht. En mijn oefenstof was op, maar ik wilde die avond per sé bezig, dus dan maar een andere verdwaalde stof gebruikt.
The game is wederom on!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen