Pagina's

vrijdag 6 juni 2014

My first win en andere scoorsels

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. 
Een vreugdedansje gedaan voor mijn overwinning van ronde 4 van Sew It Up. Dank dank allen voor uw stemmen!
En nu op op op naar de finale. Die komt maandag online, stemmen tot en met donderdag en dan vrijdag de uitslag! Deze week hard in de weer geweest ervoor, het is een vrije opdracht waarin je je eigen stijl moet laten zien. Nieuw verfje in de haren gedaan en ben klaar voor de outfit fotoshoot morgen :)

Toen ik daarvoor vanmiddag locatie aan het scouten was, stopte een vrouw en vroeg met retorische toon of ik mijn rok bij de kringloop vandaan had. Ik had mijn inmiddels favoriete rok aan, een tijdje geleden gescoord aan de uitpaktafel van de kringloop waar ik werk. Ze vertelde dat zij hem had ingeleverd, dat ze hem jaren geleden in een dorpje in Frankrijk gekocht had. Een echte Franse rok dus. Leuk, zulke ontmoetingen!
 
Die rok dus.

En mijn naaikamer is nog nooit eerder zo'n gigantische puinzooi geweest - niet alleen de vloer ligt vol, ook de tafels zijn één grote chaos. Na morgen, de deadline om de finalefoto's in te leveren, gaat er grondig de bezem doorheen.
(De foto's zijn zwartwit - stel je voor dat jullie het kleurenpalet van mijn finale outfit zien!)
En niet alleen in de wedstrijd gescoord, ook iets voor in huis op de kop getikt. Zo zit je bijna een jaar op een lelijke bank in de woonkamer en op tuinstoeltjes in de filmkamer - en zo vind je in één week een knettergave bank en twee perfecte fauteuils! En dat bij 'mijn' kringloopwinkel.


2 opmerkingen:

  1. En die leuke bank en fauteuils werden bezorgd door die stoere mannen (uche uche) van "jouw" kringloopwinkel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaja, de schouderklopjes waar je naar op zoek bent zijn er hoor, klop klop klop :P

      Verwijderen